Підготовка до ЗНО з викладачем-репетитором англійської в Києві

Досвідчений репетитор з англійської мови Ольга Омельченко запрошує школярів до індивідуальної підготовки до ЗНО в м.Київ. Детальніша інформація та контакти викладача - на цій сторінці нижче.

Підготовка до Зовнішнього Незалежного Оцінювання (ЗНО) з англійської мови в Києві

зовнішне оцінювання для школярів
Готуй сани влітку, а віз – взимку. Цю народну мудрість цілком можливо застосувати до складення тестування ЗНО. Особливо, коли йдеться про іноземну мову. З математикою – простіше: необхідну формулу можна вивчити й напередодні екзамену. Але мову неможливо засвоїти відразу, і відпрацювання мовних навичок та вмінь потребує часу.

Наймудріші з батьків розуміють, що одного-двох місяців підготовки з англійської мови напередодні зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) недостатньо для успішного складення тестування. За такий короткий час можна встигнути «навести відносний лад» в граматичній компетенції випускника, дещо розширити словниковий запас. Але для того, щоб напрацювати необхідні навички переглядового читання, аналізу тексту, роботи з синонімами, написання якісного письмового завдання у відповідності до вимог Зовнішнього Незалежного Оцінювання (ЗНО) з англійської мови – необхідно і більше часу на підготовку, й більше зусиль – як з боку викладача, так і з боку учня.

Ось що пише про підготовку до ЗНО викладач англійської мови в Києві ОЛЬГА ОМЕЛЬЧЕНКО:

ЗНО з англійської мови 2015 - 2016 

Підготовка до ЗНО з англійської стала особливо актуальною цього року, бо Петро Порошенко оголосив 2015 роком англійської мови, і тому цього навчального року впроваджується обов'язковий іспит з іноземної мови у форматі ЗНО. Для більшості випускників це буде іспит з англійської мови.

Це досить несподіваний поворот для багатьох старшокласників та їх батьків. Бо далеко не всі майбутні абітурієнти збирались здавати англійську мову при вступі, і ніхто не очікував, що вона може стати такою ж обов'язковою, як і українська.

Рівень складності будь-якого іспиту у форматі ЗНО (з математики, історіі чи інших предметів) є дійсно високим і вимагає додаткової підготовки. З власного досвіду та з досвіду колег я можу стверджувати, що звичайна шкільна програма  та кількість годин, які виділяються на англійську мову, не дозволяють отримати не лише хороший бал на ЗНО, а часто і прохідний не забезпечують навіть старанним учням. Тому додаткова індивідуальна  підготовка є необхідною.

З чого, на мою думку, складається підготовка до цього іспиту? Потрібна одночасна робота як над самими тестами у форматі ЗНО, так і над покращенням загального рівня володіння англійською мовою. Ці тести досить об'єктивно відображають рівень знань майбутніх абітурієнтів. Для того, щоб зрозуміти завдання і мати змогу на них правильно відповісти, потрібен рівень знань вище середнього (Upper intermediate\B2). Але і цього не буде достатньо, якщо не “набити руку” на самих тестах. Тільки таким чином можна уникнути помилок.

Щоб не бути голослівною, я наведу 2 приклади зі свого досвіду по підготовці двох одинадцятикласників. Першою буде дівчина, яка прийшла до мене з рівнем знань вище середнього після кількох років зайнять на курсах і їх завершення. У її пробному тесті було близько 12 помилок, але досить швидко (за перший семестр роботи над одною збіркою тестів та над багатьма додатковими матеріалами) у неї було лише кілька помилок з 42-х основних завдань. У другому семестрі у неї була складніша збірка тестів, яку вона теж досить успішно пройшла. Також протягом року ми заповнювали пробіли в її знаннях граматики, збагачували лексику і відпрацьовували всі лексико-граматичні теми рівня  Upper intermediate (вище середнього). Крім того ми багато працювали над написанням листів та творів англійською мовою. Вона була старанною та обов'язковою в роботі й отримала 198 балів (зробивши 1 чи 2 помилки). Іншим прикладом буде хлопець буде хлопець, який прийшов до мене з початковим рівнем знань з англійської мови (Elementary\A1). Я була не задоволена його роботою над поповненням лексичного запасу, але він добре виконував завдання з граматики. Крім індивідуальних зайнять він також ходив на курси, загалом працюючи з учителями один на один та в групі мінімум 9 годин на тиждень. Спочатку у нього було близько 10-15 правильних відповідей з 42. Коли його рівень наближався до середнього, то він міг дати близько 20 правильних відповідей. Врешті-решт він здав ЗНО, отримавши 165 балів (26 правильних відповідей +досить пристойний твір). Це не дуже високий бал, але він виявився достатнім для вступу.

Можливо ці приклади і загалом моя маленька стаття допоможуть вам зорієнтуватись і більш реалістично подивитись на підготовку до нового обов'язкового іспиту. Але кожен випадок індивідуальний і тому варто звертатись до спеціаліста і починати роботу по підготовці до ЗНО з англійської мови якомога скоріше! Бажаю вам успіху! 

У зв’язку з гострою необхідністю подібної підготовки, та йдучи назустріч побажанням моїх учнів, які зверталися до мене з подібним запитом протягом минулого навчального року, я розробила спеціальний "КУРС ПІДГОТОВКИ ДО ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ (ЗНО) З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ" для учнів 11-х класів м. Києва.

Щоб домовитися про заняття з Ольгою в Києві, телефонуйте. Вона із задоволенням відповість на всі Ваші питання:

репетитор ЗНО в м. Київ

 

Фильм-пам’ятка про ЗНО. Як це починалося: 


Comments